ذخیره سازی بیش از ۳۰هزار تن گندم در سیلوهای مکانیزه حمل و نقل خلیج فارس

مرداد, 1401 حمل بار, مناسبتهای داخلی
ذخیره سازی بیش از ۳۰هزار تن گندم طبق برنامه ابلاغی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان تهران در سیلوهای مکانیزه حمل و نقل خلیج فارس

با عنایت به برگزاری جلسه مشترک فی‌مابین مدیرعامل شرکت خلیج فارس و مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان تهران و ابلاغ برنامه‌های حمل از استان‌های کردستان، اراک، خوزستان، همدان، کرمانشاه و بندر امام خمینی بیش از ۳۰ هزار تن گندم پس از طی مراحل پذیرش و کنترل کیفیت در مرکز آزمایشگاهی شرکت حفارس در سیلوهای خلیج فارس ذخیره سازی شد.

ادیب معاون بازرگانی شرکت حفارس با اعلام خبر ذخیره سازی در مراکز ذخیره سازی خلیج فارس گفت: روزانه به طور متوسط ۱۱۰ دستگاه ماشین تجاری از نقاط مختلف کشور جهت تخلیه گندم و ذخیره سازی به این مرکز مراجعه و با توجه به امکانات تخلیه سیلوهای خلیج فارس با سرعت بالا و همزمان به تعداد ۴ کامیون تخلیه می‌گردد. بر همین اساس برای اورهال کردن سیلوهای خلیج فارس و آماده سازی شرایط ذخیره سازی گندم مدیران و پرسنل سیلو واحدهای فنی و پشتیبانی همچنین انتظامات زحمات زیادی کشیدند و در حال حاضر امکانات مرکز ذخیره سازی خلیج فارس برای ارائه خدمات به رانندگان حامل گندم فراهم می باشد.
شایان ذکر است نقش شعب شرکت خلیج فارس در مبادی حمل برنامه های ابلاغی گندم در اعزام و ارسال گندم به سیلوهای خلیج فارس بسیاز موثر و ارزشمند می‌باشد. 

امید است روند برنامه های حمل ابلاغی تا تکمیل ظرفیت سیلوها ادامه داشته باشد.

برچسب ها