برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس

بهمن, 1398 رویدادهای عمومی, مناسبتهای داخلی

امسال شاهد تنوع، شور و هیجان و نظم بیشتری در برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر، در شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس نسبت به سالهای گذشته بودیم.
بر اساس این گزارش جشن باشکوهی با حضور رئیس و اعضاء هیات مدیره، مدیران و کارکنان ترمینال مرکزی روز دوشنبه ۲۱ بهمن سال جاری در محل سالن تجمعات عمومی شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس برگزار شد.
این جشن با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی آغاز شد. حجت الاسلام معراج ایزدی امام جماعت و مدیر روابط عمومی خلیج فارس با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر یاد شهدای انقلاب را گرامی داشت.
در جشن ویژه دهه فجر مهندس اسراری مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ضمن تبریک دهه مبارک فجر به بهبود شرایط کنونی شرکت و راههای برون رفت از چالش های پیش رو پرداخت و گفت: ما با تلاش شبانه روزی و در یک هم اندیشی مدیریتی و بررسی کلیه مسائل پیش رو و با اجرای برنامه های کاربردی که نتیجه آن روند رو به رشد فعالیتهای شعب و نمایندگیها در این یکسال اخیر می باشد، شرایط مساعد را به شرکت بازگردانیم.
در ادامه مهندس نعناکار عضو هیات مدیره شرکت خلیج فارس با تبریک ایام مبارک دهه فجر ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم، یاد سردار سلیمانی را گرامیداشت و به ایراد سخنرانی پرداخت.
اجرای متنوع رضا مدبر و برنامه گروه سرود، کارهای هنری و تردستی توسط استاد ملک، تجلیل و اهداء لوح تقدیر از بسیجیان شرکت دیگر برنامه های این مراسم بود.