برگزاری جلسه مشترک بین اعضاء هیات مدیره خلیج فارس با مدیران بیمه پارسیان

اسفند, 1398 تفاهم نامه, جلسات داخلی, مدیرعامل

برگزاری جلسه مشترک بین اعضاء هیات مدیره خلیج فارس با مدیران بیمه پارسیان
در این جلسه که با حضور پیمان اسراری مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت با مدیران بیمه پارسیان انجام گرفت پیشنهاداتی در خصوص ارتقاء سطح تعهدات بیمه پارسیان در قبال پرسنل شرکت عنوان شد.
سلامتی جسم و روان بزرگ‌ترین نعمتی است که انسان از آن برخوردار است و بیماری یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است برای انسان رخ دهد. ضرر بیماری‌ها در ابتدا به خطر افتادن سلامتی آدمی است و بعد هزینه‌ای است که بابت درمان بیماری باید صرف شود. با توجه به اهمیت این موضوع در جامعه نشست فوق العاده مدیرعامل و پژمان حسینی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل با سعید هرسج ثانی سرپرست منطقه یک کشور و هیات همراه بیمه پارسیان روز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه سال جاری در محل دفتر مدیریت مدیرعامل انجام پذیرفت.
در ابتدای این جلسه اسراری با اشاره به اهمیت و جایگاه شرکت خلیج فارس در منطقه و برخورداری از برند بزرگ خلیج فارس جهت همکاری با بیمه گفت: با توجه به فراهم شدن بستر مناسب توسعه شرکت خلیج فارس ضمن ورود به حمل و نقل ترکیبی و همچنین اخذ امتیاز کشتی رانی و انتخاب مدیران آن مجموعه جهت فعالیت امیدواریم مدیران بیمه هم بتوانند امتیاز بیشتری برای این مجموعه در نظر بگیرند تا ادامه فعالیت با وجود مشکلات معیشتی پرسنل مقرون به صرفه باشد.
وی افزود: ما انتظار داریم یک نماینده دائم از بیمه پارسیان در این شرکت مستقر شود تا در صورت نیاز به مشاوره و ارائه راهکارجهت همکاران از حضور او استفاده شود.
مدیرعامل شرکت با بیان این مطلب که خط ۲ معاینه فنی و اورهال درحال راه اندازی می باشد گفت: با راه اندازی این بخش ها ما احتیاج به همکاری بیشتری با طرف بیمه پارسیان داریم همچنین به جهت کثرت پرسنل شرکتهایی با مقیاس بزرگ که فرصت مناسبی جهت ارائه خدمات بیمه ایی در آنجا می باشد نیاز به بسته های پیشنهادی مناسب جهت پرسنل می باشد تا شرایط ادامه کار محیا شود.
ثانی سرپرست منطقه یک بیمه پارسیان کشور در خصوص بسته های پیشنهادی بیمه گفت: شرکتهای بیمه ایی محصولات بیمه ایی دارند که طبق یک آئین نامه مدون بسته های خاص جهت ارائه به بیمه گذاران خاص معرفی و اجرا می گردد.
وی ضمن دعوت از آقای مدنی جهت حضور در کارگروه فنی بیمه پارسیان خواست تا با شناسایی پتانسیل های موجود در شرکت طی معرفی بسته های پیشنهادی بیمه پارسیان به شرکت خدمات ارائه دهد.
در این جلسه پژمان حسینی با معرفی پراکندگی شعب در استانهای کشور گفت: همه شعب فعال شرکت به جز بندر عباس که غیر فعال می باشد بصورت متمرکز تحت پوشش بیمه پارسیان هستند و ما انتظار داریم تا شرایط خدمات و امکان توسعه انواع خدمات بیمه ایی در شرکت محیا شود تا به بهترین نحو بتوان از خدمات بیمه استفاده نمود و امتیازات شایسته ایی در راستای همکاری با شرکت خلیج فارس محیا گردد.
سرپرست منطقه یک بیمه پارسیان گفت: امتیاز این شرکت بیمه ایی، احداث دفاتر فردی در تمام استانهای کشور است و با تربیت نیروهای متخصص ضمن داشتن دانش فردی جهت اعزام به شعب آماده همکاری می باشد .
مدنی در ادامه گفت: باید خدمات و بسته های متفاوتی جهت شرکتهای با شعب متعدد در نظر گرفته شود همچنین در کنار این خدمات بحث تقسیط پرداخت ها از مواردی است که تحت عنوان خدمات خاص قابل ارائه می باشد.
پیمان اسراری با درخواست امتیاز ویژه هیات مدیره افزود: ما از بیمه پارسیان بدلیل کثرت پرسنل خلیج فارس خواهان بسته های پیشنهادی ویژه جهت ادامه همکاری هستیم چون یک فضای بی اعتمادی بین پرسنل در جهت بیمه تکمیلی ایجاد شده است و با توجه به فضای سخت اقتصادی کشور و همچنین رقم بالای هزینه بیمه تکمیلی، پرسنل نمی توانند درخواست بیمه تکمیلی کنند در صورتیکه ما امیدواریم برنامه های آتی شرکت خوب پیش رود و ما بتوانیم هزینه قابل توجهی از بیمه را تقبل کنیم تا پرسنل یشتری تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند.
وی افزود: پس از فعالیت دوباره واحد بین الملل و راه اندازی خط دوم معاینه فنی، ما درصدد بازگردانندن نمایندگی گواه به شرکت هستیم و طبق سیاست گذاری های سال ۹۹ در راستای گسترش فعالیتهاى شرکت با ورود به حمل و نقل ترکیبى و تکمیل زنجیره خدمات door to door به شرکتهاى چینى خواستار افزایش همکاری با بیمه تکمیلی می باشیم تا ضمن معرفی به خبازان و رانندگان، مدیریت بیمه پارسیان هم با ارائه فضای جدید همراه با قابلیت ها و جذابیت های بیشتر خدمات خود را ارائه نماید.

برچسب ها