همه دست در دست هم جهت کنترل شیوع ویروس کرونا

فروردین, 1399 جلسات داخلی, رویدادهای عمومی, مصاحبه های خلیج فارس, مناسبتهای داخلی

پرسنل حفاظت فیزیکی پشتوانه مستحکمی در مأموریت‌های سخت و حساس
شروع سال نو با بحران شیوع ویروس کرونا در کشور همراه شد و با دستور مقامات کشوری قرنطیه خانگی اعلام و محدودیت تردد اعمال شد. در این بین مسولین و پرسنل حفاظت فیزیکی شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس با از خودگذشتگی و تلاش شبانه روزی در حفظ نظم و امنیت شرکت، در روزهایی که احتمال وقوع هر حادثه ایی در سطح کشور، سلامت و حتی جان مردم را تهدید می کرد؛ در شرکت مشغول حفاظت و پاسبانی بودند.
به گزارش خبرنگار شرکت حمل و نقل خلیج فارس و در گفتگو با منوچهر عبدالهی سرپرست حفاظت فیزیکی، اقدامات پرسنل این واحد را در روزهای سخت کرونایی برشمرد و گفت: با توجه به اینکه یکی از وظایف واحد حفاظت فیزیکی ایجاد و حفظ امنیت در سطح شرکت است، ولی در مواقع بحران و حوادث غیر مترقبه در کنار پرسنل و دیگر واحدها به وظایف و اقدامات خود در راستای ارائه خدمات اقدام می کند.
عبدالهی افزود: در حال حاضر این واحد با داشتن ظرفیت و روحیه بالا در این شرایط خاص و حساس به عنوان نیروهای هماهنگ با سایر واحدهای خدمت رسان به صورت۲۴ ساعته دوشادوش آنها در حال مقابله با این ویروس می باشند و با کنترل ورود و خروج و محدودیت تردد غیر ضروری ارباب رجوع به شرکت خلیج فارس در حال امدادرسانی می باشند.
وی در خصوص انجام طرح فاصله گذاری اجتماعی بیان کرد: نیروهای متخصص حفاظت در کنار سایر واحدهای خدمت رسان، با استقرار روزانه یکی از نیروهای خود در ورودی اتاقک ساعت زنی به جهت رعایت این طرح ملی در راستای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر این ویروس اقدام نموده است.