موافقت با راه‌اندازی مجدد نمایندگی ۱۹۳۶ گواه

اسفند, 1401 بخش فنی و تعمیرات, مناسبتهای داخلی

در سالهای نه چندان دور نمایندگی گواه (کد ۱۹۳۶) شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس یکی از نمایندگی‌های فعال گواه (مرکز فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل) قلمداد می‌شد. ولی در سالهای اخیر به دلایل گوناگون این مرکز تعطیل گردید.

با عنایت به اهمیت فعالیت مرکز گواه خلیج فارس، مدیرعامل شرکت خلیج فارس در راستای راه‌اندازی مجدد این مرکز، مکاتبات مختلفی را با شرکت گواه انجام دادند و طی آن جلسه‌ای فی‌مابین دو شرکت با حضور مدیران عامل هر دو شرکت در محل شرکت گواه برگزار گردید. پیرو همین جلسه و مکاتبات انجام شده موضوع راه‌اندازی مجدد مرکز گواه شرکت خلیج فارس در کمسیون اعطای نمایندگی گواه مطرح و با توجه به ظرفیت بالای مراکز تعمیرگاهی و توانمندی‌های شرکت خلیج فارس با وسعت ۱۵ هزار هکتار و ۶ سوله مسقف و مجهز تعمیرگاهی و برخورداری از پرسنل متخصص و آموزش دیده و گزارشهای ارائه شده همچنین بازدیدهای انجام شده از این مرکز، اعضای کمسیون مذکور با راه‌اندازی مجدد مرکز شماره ۱۹۳۶شرکت خلیج فارس موافقت کردند.

عبدالکریم نعناکار مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در این خصوص گفت: سرانجام موفق به اخذ مجوز راه اندازی مجدد مرکز گواه در شرکت خلیج فارس شدیم و قطعا این مرکز همچون گذشته برکات زیادی برای طرفین خواهد داشت. نعناکار افزود ظرفیتهای لازم برای فعال‌سازی مرکز فراهم می‌‌باشد و شرکت خلیج فارس تمام توان خود را برای شروع قدرتمندانه فعالیت خود در زمینه ارائه خدمات به مشتریان به کار خواهد بست.