پشتیبانی پرسنل آتش نشانی در کنترل ویروس کرونا

فروردین, 1399 رویدادهای عمومی, مدیرعامل, مناسبتهای داخلی

پرسنل واحد آتش نشانی از اولین روز بروز بحران ویروس COVID-19 در کنار واحد ایمنی و بهداشت اقدامات شایسته ایی جهت کنترل شیوع ویروس کرونا انجام دادند.
به گزارش خبرنگار شرکت و در گفتگو با محمدرضا میرزایی مدیر واحد آتش نشانی؛ پرسنل این واحد با نظارت بر خرید تب سنج و طی هماهنگی با مدیر واحد HSE به عنوان نماینده واحد بهداشت مسئول پیگیری و تهیه اقلام مورد نیاز پیشگیری از کرونا ویروس قرار گرفت و با استقرار نیروهای خود از اولین ساعات شروع کار، جهت تب سنجی پرسنل در مبادی ورودی شرکت به صورت روزانه حتی در تعطیلات نوروز انجام خدمت نمود.
میرزایی همچنین افزود: با ارائه پیشنهاد تهیه جعبه کمک های اولیه و دستگاه تست درجه حرارت بدن و دستگاه تست فشار خون و نصب در خودروهای آتش نشانی جهت ساعات تعطیلی شرکت و پس از تایید مدیریت در اولین فرصت اقلام تهیه و جهت افزایش ایمنی در خودروهای تعیین شده نصب و راه اندازی شد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در ایام تعطیلات نوروز گفت: گشت زنی نیروهای آتش نشانی در ساعات ۲ بامداد و ۴ بامداد به عنوان همیار ایمنی و بهداشت و استقرار در مبادی ورودی به مدت ۲ ساعت در طول شب از ابتدای تعطیلات نوروزی در شرکت با جدیّت در دستور کار این واحد قرار گرفت.
مدیریت شرکت نیز ضمن تشکر و عرض خسته نباشید و خدا قوت به کلیه همکاران گرامی که در این ایام با زحمات فداکارانه و تلاش جهادگرانه در پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در جبهه سلامت همکاری نمودند؛ این اقدامات انجام شده را قابل ستایش دانست .