جلسه بررسی راهکارهای مقابله با کروناویروس به ریاست غلامحسین مصلح

اسفند, 1398 جلسات داخلی, رویدادهای عمومی, غلامحسین مصلح

جلسه بررسی راهکارهای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شرکت حمل و نقل خلیج فارس و مقابله با این ویروس صبح روز سه شنبه ۶ اسفند ماه در محل سالن کنفرانس به ریاست غلامحسین مصلح رئیس هیات مدیره شرکت برگزار شد.
در پی انتشار ویروس کرونا در کشورهای مختلف و اعلام وضعیت هشدار از سوی سازمان جهانی بهداشت، جلسه‌ای به ریاست مصلح و با حضور دکتر محمدرضا فروتن و مدیران داخلی ترمینال و برخی از مدیران شعب، برگزار شد تا برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای پیشگیری از ورود ویروس کرونا به شرکت خلیج فارس انجام و راهکارهای مقابله با این ویروس بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.
مصلح گفت: جهت مقابله با انتشار این ویروس ابتدا باید کلیه ناوگان حمل و نقلی که قبلا هم ضدعفونی میشد با جدیت و در تعداد دفعات بیشتر در طول هفته گندزدایی شود به گونه ایی که طبق برنامه ریزی لیست شستشوی ناوگان با افزایش تعداد متصدیان کارواش این مهم انجام شود و پس از آن برنامه حمل صورت گیرد.
دکتر فروتن نیز تاکید کرد: ابتدا متصدیان کارواش پس از تایید از نظر سلامت جسمی با لباس مجهز و پس از آموزش جهت استفاده از تجهیزات ضدعفونی کننده طبق اولویت بندی ارائه شده اقدام به گندزدایی نمایند.
وی با تصریح این مطلب که احتمالا افراد زیادی حامل این ویروس می باشند افزود: در برخی افراد این ویروس پس مدتی بدون نیاز به بستری شدن بهبود می یابد ولی در موارد دارای تب بالای ۳۹ درجه و تنگی نفس باید سریعا به بیمارستانهای مجهز جهت انجام آزمایشات خاص منتقل شوند و این موارد مربوط به سیستم ایمنی بدن و سوابق بیماری افراد دارد که پس از شناسایی افراد مستعد و ابلاغ جهت الزام استراحت در منزل در راستای جلوگیری از انتشار بیماری اقدامات اجباری انجام خواهد شد.
اسماعیل زین العابدین مدیر شعبه البرز گفت: شعبی که فاقد کارواش هستند افرادی را جهت ضدعفونی کامیونها تعیین کنند تا در انجام این کار خللی وارد نشود و کلیه مواد بهداشتی و حفاظت فردی مورد نیاز جهت کلیه شعب و نمایندگیها لحاظ گردد.
رئیس هیات مدیره شرکت نیز ضمن الزام تعیین یکسری دستورالعمل های اجباری در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: تا اطلاع ثانوی با توجه به شرایط بحرانی غذای پرسنل به صورت بسته بندی به واحدهای مربوطه ارسال گردد.
علی خان محمدی هم در راستای حفاظت فردی گفت: ضمن رعایت بهداشت، آموزش و اطلاع رسانی استفاده از وسایل حفاظتی و بهداشتی؛ باید بار روانی شایع شده در جامعه را کم کنیم و آرامش را به مردم هدیه دهیم.

برچسب ها