طعم خوش دید و بازدید نوروزی در شرکت حمل و نقل بین المللى خلیج فارس

فروردین, 1398 مناسبتهای داخلی

با حضور اعضأ هیئت مدیر و مدیر عامل در محل دفتر مرکزى شرکت مراسم آغاز سال کارى ١٣٩٨ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی در این مراسم که به روال سال های گذشته با حضور مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره و مدیران ستادی و کارکنان برگزار شد؛ آقاى غلامحسین مصلح رئیس هیئت مدیره به ایراد سخنرانى پرداخت و ضمن تبریک آغاز سال نو و اعیاد ماههاى مبارک رجب و شعبان از همراهى ،صبر و بردبارى همه همکاران در سال ١٣٩٧ تشکر نمود و با اشاره به شعار رونق تولید در سال ١٣٩٨ زمینه براى پیشبرد اهداف شرکت را مناسب دانست.

در ادامه این مراسم آقاى پیمان اسرارى مدیر عامل شرکت نیز با بیان رفع بسیارى از مشکلات در سال ١٣٩٧، سال ١٣٩٨ را سال پویایى،شکوفایى و بروز خلاقیت در کارها اعلام و از زحمات یکایک پرسنل شرکت تقدیر نمود.

در این تجمع از مرحوم حسین احدى پرسنل فقید شعبه شیراز که در حین ماموریت کارى در سیل اخیر شهر شیراز  دار فانى را وداع نمود، با ذکر صلوات و قرائت فاتحه یادآورى و تقدیر به عمل آمد.

مراسم دید و بازدید نوروزی کارکنان که از ساعت ۱۲:۳۰ در مقابل ساختمان نمازخانه مرکزی آغاز شده بود و تا اذان ظهر ادامه داشت؛ همچون سالهای گذشته خانواده بزرگ خلیج فارس باشوق فراوان دور هم جمع شدند و آرزوی سالی خوب و پر برکت را برای همدیگر داشتند.

در پایان مراسم، با پذیرایی اعضا از یکدیگر و در نهایتِ امید به آینده خوب به اتمام رسید.

برچسب ها