اهداء لوح تقدیر و تجلیل از مجموعه فنی شرکت حمل ونقل خلیج فارس

تیر, 1398 جلسات داخلی, مدیرعامل, مناسبتهای داخلی

در پی ارزیابی عملکرد معاونتها و مدیریتهای ستادی جهت تحقق بخشی سیاستها و اهداف کلان شرکت و پس از استقرار طرح کارت امتیازی متوازن (BSC) به عنوان یک ابزار ارزیابی، مجموعه فنی موفق به کسب بیشترین امتیاز شد.
پژمان حسینی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیر عامل با انتشار این خبر در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: کارت امتیاز متوازن (BSC) ، یک برنامه استراتژیک و سیستم مدیریتی است که سازمان ها از آن در راستای بیان آنچه را که آنها سعی در انجامش دارند، هماهنگ سازی کار روزانه افراد همراه با استراتژی، اولویت بندی پروژه ها ، تولیدات و خدمات و همچنین اندازه گیری و پایش پیشرفت در جهت رسیدن به اهداف استراتژیک بهره می برند.
حسینی افزود: این روش ارزیابی به طور وسیعی در کسب‌و‌کار، صنعت، دولت و سازمان‌های خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان پنجمین ابزار مدیریتی پرکاربرد در دنیا معرفی شده است در واقع چارچوبی است که در شرکت حمل ونقل بین المللی خلیج فارس به منظور پرورش افراد، همسوسازی و تعهد به استراتژی از آن استفاده می شود.
قائم مقام مدیرعامل تصریح کرد: در پی این ارزیابی عملکرد بر مبنای شاخص های ذکر شده؛ بخش فنی شرکت در ماه گذشته در بخشی از شاخص ها و سرعت بخشی به تحقق برنامه ها نسبت به سایر واحدهای ذیربط از شرایط مطلوبتری برخوردار بوده که نشات گرفته از تلاش و انگیزه گروهی و پیگیریهای مطلوبی که داشتند می باشد.
وی روز گذشته ۳ تیرماه سال جاری، از خدمات ارزنده مجموعه فنی تقدیر و تشکر کرده و از زحمات محمدرضا گودرزی مدیر بخش فنی و معظم محمدی مسول مرکز معاینه فنی شرکت در ایجاد هماهنگی جهت پیشبرد اهداف شرکت تجلیل نمود.

برچسب ها