برگزاری گردهمایی بزرگ حسابداران و مسئولین صدور بارنامه شعب و نمایندگی ها

آذر, 1398 جلسات داخلی, رویدادهای عمومی, مدیرعامل, مصاحبه های خلیج فارس, مناسبتهای داخلی

گردهمایی بزرگداشت روز حسابدار با حضور جمع کثیری از مدیران حسابدار و مسئولین حسابداری و مالی و صدور بارنامه شعب و نمایندگی ها برگزار شد.
    به گزارش خبرنگار روابط عمومی این گردهمایی روز سه شنبه نوزدهم آذرماه سال جاری در محل سالن کنفرانس شرکت حمل ونقل بین المللی خلیج فارس با حضور پیمان اسراری مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت و مجتبی عباسپور معاون مالی و اقتصادی و دیگر مدیران مالی و حسابرسی شرکت با رویکرد “نقش حسابدارن در شفافیت اقتصادی” برگزار شد.
در این گردهمایی به تقویت جایگاه این جامعه ی حرفه ای با توجه به شرایط حساس کنونی که مسئله مقابله با فساد مالی و اقتصادی       به عنوان یکی از اولویت های کشور میباشد و میتواند زمینه ساز توسعه پایدار و جلوگیری از بروز تقلب، فساد و هدر رفت سرمایه های ملی شود تاکید شد.
    گفتنی است در سال۲۰۰۷ فدراسیون بین المللی حسابداران (IFAC) در سی امین سالروز تاسیس خود روزهای ۲تا ۸ ماه دسامبر را به عنوان هفته حسابداری انتخاب و به تمام اعضای خود در سراسر جهان پیشنهاد کرده در این هفته با برگزاری مراسم ویژه ای از حسابداران کشور خود تجلیل به عمل آورند و حرفه حسابداری و نقش حسابداران را در فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی به عموم بشناسانند.
    بدین منظور جامعه حسابداران رسمی ایران و انجمن حسابداران خبره ایران به دنبال اعلام (IFAC)، تاریخ ۱۴ تا ۲۱ آذرماه هر سال را هفته حسابداری و ۱۵ آذر را به عنوان روز حسابدار، در ایران اعلام کردند. در پی آن هر سال برنامه های ویژه ای برای گرامیداشت هفته حسابداری در ایران برگزار می شود.

برچسب ها