تبریک سال نو به قلم معاونت اجرائی و امور شعب حفارس

اسفند, 1402 رویدادهای عمومی

به نام خداوند بخشنده مهربان

یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

همکاران محترم شاغل در شرکت حمل و نقل بین المللی بزرگ مقیاس هوشمند خلیج فارس

فرا رسیدن رستاخیز باشکوه و پر طراوت بهاری طبیعت مجالی است گرانبها برای حمد و سپاس ایزد منان و زمانی است برای نو شدن و تازه شدن و حرکت به سوی تکامل و بار دیگر موهبت الهی، گستره پرمهر زمین را به سر سبزی و خرمی آراست و سالی دیگر فرارسید تا حیات نو و شکوفایی دوباره را به عنوان سرآغاز مجدد در زندگی نوع بشر قرار دهد.

سال ۱۴۰۲  را با تمام فراز و نشیب ها، پشت سرگذاشتیم و با وجود مشکلات متعدد با یاری خداوند متعال، تلاش و همت مدیران، کارشناسان و تمامی همکاران گرامی توانستیم پرتوان در عرصه صنعت حمل و نقل کشور ظاهر شویم. ضمن تحسین و تقدیر از تلاش‌ها، جدیّت و تعهد شما همکاران گرامی در حوزه ترمینال مرکزی و تک تک شعب و نمایندگیهای شرکت معظم حمل و نقل بین المللی بزرگ مقیاس هوشمند سراسری خلیج فارس در انجام امور محوله، به منظور پیشبرد اهداف شرکت متبوع، فرارسیدن نوروز باستانی ۱۴۰۳، سرآغاز رویش و بالندگی طبیعت، شکوه و جلوگاه زندگانی و مقارن شدن آن با بهار قرآن و ماه سراسر فیض و برکت رمضان المعظم، که نویدبخش سالی پر از برکت و فراوانی می باشد را به مدیریت محترم عامل و اعضای محترم هیئت مدیره و مدیران ستادی و شعب و نمایندگیها و یکایک همکاران محترم اعم از کارمند و راننده و متصدی همکار و خانواده معززشان در جای جای کشور عزیزمان ایران صمیمانه شادباش می‌گویم .

امید آن دارم که این عید سعید با تحول قلبها و رویش معنویت در انسان‌ها همراه باشد. سالی سرشار از خیر و خوشبختی و تحول و شکوفایی را برای شما آرزومندم.

موفق و سرافراز و تندرست باشید. در پناه حق انشاالله،

علی‌اصغر حسینی معاون اجرائی و امورشعب حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس