پیام تبریک مدیرعامل شرکت به مناسبت عید سعید فطر

خرداد, 1399 رویدادهای عمومی, مدیرعامل

اللهمَّ اِنِّی اَسْأَلُک خَیرَ ما سَأَلَک بِهِ عِبادُک الصّالِحُونَ وَ اَعُوذُ بِک مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُک المُخْلَصُونَ

خداوند منان را شاکرم که توفیق حضور در این ضیافت الهی را نصیب ما نمود و امیدوارم که تمامی همکاران گرامی شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس از حسنات و فیوضات عظیم ماه مبارک رمضان کمال بهره را برده باشند.
پایان هر عبادتی، عیدی است که برازنده آن عبادت است. رمضان، فصل وصل است و فطر ضیافتگاه وصال.
و اینک عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان‌های پاک و بیدار فرا می‌رسد. عید فطرت‌های روشن که در نخستین روز از ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می‌کنند و براستی روزی‌است که خداوند متعال آن را از میان دیگر روزها برگزید تا برای بندگانش این فرصت فراهم آید که نزد حضرت او گرد آیند، بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگی بجای آورند.
امید است همراهی و همدلی که از برکات این ماه عزیز است سرلوحه عملکرد و رفتار همه ما باشد و در جهت تحقق اهداف سال با شعار جهش تولید بکوشیم و با توشه ای که در این ماه پر خیر و برکت برداشته ایم و با همبستگی و وحدت دوشادوش یکدیگر برای اعتلای جایگاه شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس و رفع موانع پیش رو، همچون گذشته تلاش کنیم و نظاره گر پیشبرد اهداف عالیۀ شرکت در جهت خلاقیت، نوآوری، بهره وری، استفاده بهینه از علم و دین و در تولید ثروت های معنوی و مادی موفق تر باشیم.

مهندس پیمان اسراری     
مدیرعامل و عضو هیات مدیره

برچسب ها