بیعت با امام راحل و راهپیمایی خودرویی خلیج فارس در۲۲ بهمن

بهمن, 1399 رویدادهای عمومی

وقتی صدای پای بهمن از کوچه پس کوچه های خاطره ها به گوش می رسد، گویی شهیدانند که آمده اند برای بیعت دوباره برای هشدار و تذکر و بیداری. مردم ایران نیز همیشه و در تمام صحنه ها وفاداری و پایبندی خود را به انقلاب و خون پاک شهدای عزیز اثبات کرده اند و مسئولین هم با انجام صحیح وظایف خود باید قدردان مردمی باشند که با همه مشکلات در صحنه ها حضور پیدا کرده و از نظام حمایت می کنند.

در سالی که به دلیل شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم  ایران به دستور وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا، تجمع و راهپیمایی به شکل پیاده روی ممنوع اعلام گردید، مقرر شد حرکت نمادین خودروها در مسیر های مشخص شده انجام گیرد، از این رو شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس بر حسب وظیفه و مطابق هماهنگی های انجام شده با سازمان ها و ارگان های مربوطه جهت شرکت و بیعت با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و رهبر معظم  انقلاب در این روز عزیز، با اعزام یکصدوپنجاه دستگاه انواع کامیون و کامیونت و پشتیبانی خودروی آتش نشانی و آمبولانس و تعدادی از پرسنل خدوم شرکت با حرکتی منظم، راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن را تداعی و سهمی هر چند اندک از اقیانوس حضور پر شور مردم ایران اسلامی را از آن خود نمودند.

 این راهپیمایی خودرویی که برابر هماهنگی بعمل آمده از مبدا میدان نماز اسلامشهر شروع و پس از طی مسیر جاده ساوه، شهر چهاردانگه، اتوبان آزادگان به سمت شرق و سپس آزادراه تهران قم و در نهایت از مسیرهای منتهی شهرستان اسلامشهر طی طریق نموده و در میدان نماز اسلامشهر خاتمه یافت. در این راهپیمایی باشکوه و منظم و مثال زدنی که از نمونه های بارز در نظم می توان به منقش بودن تمامی کشنده ها و کامیونها به پرچم نظام مقدس ایران اسلامی اشاره نمود. تعدادی از مدیران ارشد و ستادی حضور داشته و صحنه هایی از اقتدار و شکوه را رقم زدند.

برچسب ها