مدیران و پرسنل مجرب در حوزه حمل و نقل
بارانداز غلات در شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس
حمل گندم از بنادر
حمل پسماند شهری
تعمیرگاه مجهز با کارشناسان فنی و مجرب
نمایی از مجموعه در اختیار دفترمرکزی

ماموریت شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس

شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج‌فارس با تأکید بر اصل مشتری‌محوری نهایت سعی و تلاش خود را جهت ارائه خدمات لجستیک به‌ویژه حمل و نقل سریع، ایمن و ارزان با استفاده از GPS نسبت به کنترل دقیق حرکت کامیون در مسیر و تحویل مطلوب محموله در مقصد برنامه‌ریزی می‌شود. در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی به‌کار می‌گیرد. ما با بکارگیری مجموعه‌ای از راهکارهای نوآورانه در راستای تکمیل زنجیره‌ی عرضه با هدف تقویت بنیان­های اقتصادی جامعه و برآورده نمودن منافع همه ذینفعان، گام بر می­داریم.

با توجه به موارد فوق، فعالیت شرکت تنها به انجام امور حمل و نقل جاده ای محدود نبوده و این شرکت می تواند با ورود به بخش های مختلف خدمات پشتیبانی فعالیت خویش را گسترش دهد. در این راستا و بر اساس تقاضای بالقوه و فراوان موجود در فضای کسب و کار اقتصادی داخل و خارج از کشور جهت ارائه خدمات یکپارچه و هماهنگ پشتیبانی از سوی شرکت های حمل و نقلی و با توجه به سیاست های جدید تبیین شده شرکت در این خصوص ورود به فعالیت های جدید و در دسترس در سرلوحه برنامه های شرکت قرار گرفته است.

سرویس های ما

ردیاب مجهز

مانیتورینگ راننده و ناوگان و گزارش آنلاین از موقعیت کالای ارسالی

صدور بارنامه جاده ای

قابلیت ثبت،مانیتورینگ و پرداخت پسکرایه بارنامه های ماشین های ملکی و تجاری در سیستم کارگو متصل به پایانه های کشور

سیلوی فلزی

تجهیزات کنترلی پیشرفته مکانیزه و اتوماتیک در بخش تخلیه و بارگیری با ظرفیت ۷۰۰۰۰ تن

معاینه فنی

مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین در دفتر مرکزی.

تعمیرگاه

دارا بودن تعمیرگاه جهت تعمیر خودروهای سنگین و نیمه سنگین با همه امکانات مدرن

انبارهای روباز

سیلوی روباز با ظرفیت حدود ۳۵۰۰۰۰ تن از با کیفیت ترین سیلوهای روباز کشور

عرضه سهام

عرضه سهام شرکت در بورس اوراق بهادار برای تحقق اصل ۴۴ و خصوصی‌سازی

کارواش

سیستم کارواش موجود در دفتر مرکزی از مجهزترین سیستم های روز دنیا.

اورهال اتوبوس

تعمیرات اساسی اتوبوس شامل تمامی قطعات و لوازم مکانیکی و الکترونیکی

مجموعه فنی و تعمیرگاهی شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس

امکانات و شرایط مجموعه فنی شرکت از نظر سرویس دهی:

هسته اصلی و سنگ زیرین این بخش وابسته به قطعات خودرو می باشد که تهیه این قطعات از طریق پشتیبانی و انبار بدون فوت وقت موجب تسریع در عملکرد این قسمت و بالطّبع واحدهای زیرمجموعه آن می شود. مجموعه فنی شرکت یکی از بزرگترین و مجهزترین تعمیر گاههای کشور و حتی فراتر از آن است که با محیطی وسیع دارای ۷ سوله تعمیرگاهی، انبار قطعات وسیع و محوطه ی تعمیرگاهی با وسعتی بالغ بر ۱۵هزار و ۵۰۰ متر مربع و توان پذیرش و سرویس دهی تعمیرات مکانیکی طرح قدیم و جدید، چرخ و لنت، آهنگری، پسماند، صافکاری، نقاشی، کنترل، مکانیکی سبک، ترمز بندی، رادیاتور سازی، کارواش، سرویس کاری، پمپ سازی، تراشکاری، فایبر گلاس می باشد که با امکانات فوق و نیروهای متخصص توانایی سرویس دهی ایده آل به بخش خصوصی را دارا می باشد. طبق آمارهای گذشته مدت زمان خواب کشنده ها در قسمت فنی به دلیل نیاز به قطعات و بوروکراسی اداری و عدم هماهنگی واحدهای زیر مجموعه فنی ۳۹ دستگاه برآورد شده بود که این رقم با ارائه راهکارهای جدید مدیریتی و همت و تلاش پرسنل سختکوش این بخش به ۱۲ دستگاه رسیده ؛ البته امکان دارد موردی پیش آید که به طور مثال نیاز به تراشکاری و یا غیره داشته باشیم بدین منظور پس از ارسال آن به خارج از شرکت مدت زمان توقف خودرو به ۳ روز برسد ولی در داخل شرکت به هیچ عنوان توقف نداریم.

مزیت های مرکز خدمات فنی و خودرویی خلیج فارس نسبت به سایر مراکز:

مهمترین مزیت سرعت انجام عملیات این مرکز خدماتی می باشد. با توجه به پروسه وقتگیر شناسایی، اعلام و تهیه کالا که با واحدهای دیگر مانند پشتیبانی و انبار در تعامل است و طبق برنامه زمانبندی معین که در این بخش اجرایی شده و سبب تسریع امور جاری شده و در نهایت شوق و علاقه پرسنل این قسمت در راستای اعتماد سازی و بازگرداندن اعتبار و برند خلیج فارس به شرکت و ارائه گزارش عملکرد روزانه آنها این امور را تسهیل می نماید گفتنی است دارا بودن امکان ارایه خدماتی مانند معاینه فنی خودروهای سنگین و مراکز ذخیره سازی گندم و محیطی با قابلیت وسیع و مجهز بودن به پیشرفته ترین دستگاه های تست و عیب یابی خودروهای نسل جدید این مرکز خدماتی را از سایر مراکز متمایز می کند.

نقش مرکز خدمات فنی و خودرویی در بالا رفتن راندمان کاری ناوگان:

لزوم تعمیر و نگهداری خودروها پرسنل مجرب با دغدغه ارائه بهترین راهکار: واحد فنی و عملیات در دوره مدیریت فعلی با هدف تسریع در انجام فعالیت های فنی و عملیاتی؛ سازماندهی و برنامه ریزی های اساسی در راستای پیشبرد اهداف شرکت از معاونت اجرایی منفک و زیر نظر مدیرعامل شروع به کار کرده

در بهترین شرایط ایجاب می کند مرکز خدمات فنی و خودرویی بعنوان یک پشتیبان نقش مهم و حیاتی داشته باشد. این مرکز با تعیین ساعت پذیرش حداکثر ۱۳:۳۰ و اعلام ساعت خروج خودروها از طریق اتوماسیون اداری از اتلاف وقت جلوگیری نموده و براساس آمارهای ارائه شده کم شدن تعداد ماشین های خواب پس از بهمن ماه سال ۹۷ تا به امروز نقش این مرکز را در بالا رفتن راندمان کاری ناوگان نمایان می نماید.

تخصص های پرسنل مرکز خدمات فنی و خودرویی:

این مرکز دارای ۸۰ نیروی متخصص می باشد که با مهارتهای فنی در تعمیرگاه مشغول بکار هستند. در چند سال اخیر با بازنشسته شدن نیروهای کارآزموده قدیم و جایگزین شدن نیروهای جوان به جای آنها که برخی از آنها بیرون از شرکت دوره های تخصصی فنی گذرانده اند و یا در کلاسهای آموزشی گواه صاحب فن شده اند با ارائه ی این اطلاعات فنی و آموزشهای در حین کار به همدیگر (آموزشهای فنی و تخصصی سیستمهای جدید)، متخصص در وظیفه خود می باشند. حتی می توانیم ادعا کنیم با این نیروها می توانیم ماهانه ۶۰۰ دستگاه خودرو از بیرون شرکت پذیرش داشته باشیم و برای شرکت درآمدزایی ایجاد کنیم.

مستقل بودن بخش فنی و عملیات و زیر مجموعه مدیرعامل بودن موجب سرعت بخشیدن به کارها و انجام بهینه کارها و افزایش راندمان این مجموعه می شود و در این راه اتحاد و انضباط کاری پرسنل زیرمجموعه فنی و عملیات و ارائه ۲ نوبت گزارش روزانه و شور و شوق پرسنل فنی در انجام کارها بسیار حائز اهمیت است.

برخی از مشتریان ما