بازدید مدیرکل غله و خدمات بازرگانی از سیلوهای حفارس

تیر, 1401 مناسبتهای داخلی

عباس ارشدی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی منطقه یک در راس هیئتی از مدیران غله و بازرگانی و با حضور اصحاب رسانه، طی نشستی پیرامون ذخیره سازی در سیلوهای شرکت خلیج فارس با عبدالکریم نعناکار مدیر عامل و نایب رئیس حفارس به تبادل نظر پرداختند. مدیر کل غله و بازرگانی منطقه یک در خصوص ذخیره سازی گندم در سیلو های شرکت خلیج فارس تاکید و مقرر کرد در ماههای پیش‌رو همکاری‌ها و ابلاغ برنامه‌های حمل از استانها به سیلوی خلیج فارس در اولویت قرار گیرد.

عبدالکریم نعناکار ضمن تشریح ظرفیت‌های موجود سیلوهای مکانیزه و انبارهای ذخیره سازی شرکت خلیج فارس خواستار گسترش روابط همکاری در زمینه ذخیره سازی کالاهای اساسی شدند. در ادامه این نشست علی ادیب معاون بازرگانی و توسعه کسب و کار شرکت خلیج فارس به روند افزایشی ذخیره سازی گندم در سیلو‌های خلیج فارس در سه ماهه اول سال جاری نسبت به سال قبل اشاره کرد. بر اساس آمارهای موجود، در سه ماهه اول سال جاری ۶ هزار تن گندم از طریق مرکز خرید تضمینی گندم به سیلوهای خلیج فارس منتقل و ذخیره سازی انجام شده است. در ادامه جلسه مدیرکل غله و خدمات بازرگانی ضمن تشکر از فرایند توزیع آرد در استان تهران، خواستار توجه ویژه به توزیع آرد در تهران با تامین ناوگان بیشتر برای توزیع به موقع آرد شد.
شایان ذکر است شرکت خلیج فارس در راستای توزیع سریع و به موقع آرد استان تهران ناوگان ویژه‌ای را تخصیص و روند توزیع در ماه‌های اخیر سرعت قابل ملاحظه ای پیدا کرده است. در ادامه میهمانان از آزمایشگاه گندم و سیلوهای خلیج فارس بازدید کردند.

برچسب ها