پیام نوروزی مهندس پیمان اسراری عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت حمل و نقل بین الملی خلیج فارس

فروردین, 1399 رویدادهای عمومی, مناسبتهای داخلی


   سال ۹۸ با تمامی فراز و نشیب هایش و با تمام رویدادهای خوب و بدش تمام شد و در این سال سخت، موفقیت های زیادی در جهت احیا و توسعه شرکت بزرگ خلیج فارس حاصل شد.

تحصیل این موفقیت ها نتیجه سیاستگذاری های درست توسط هیات مدیره و اراده مالک و از همه مهمتر و کلیدی تر می توان عملیاتی کردن اهداف و سیاست های شرکت توسط مدیران ستادی و شعب و زحمات همه همکاران عزیز در شعبه عنوان نیروهای خط مقدم و به عبارتی دیگر فرماندهان شرکت در این جنگ و رقابت اقتصادی در عرصه صنعت حمل ونقل می باشد.
مدیران و همه همکاران خدوم و پرتلاش شرکت با همه محدودیت هایی که داشتند انصافا همه توان و انرژی خود را برای توسعه شرکت گذاشتند هر چند همه معتقدیم که از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های شرکت استفاده نکردیم.
لذا بنده به سهم خودم از تمام صبوری ها و همراهی ها و زحمات شما در سال ۹۸ تقدیر و تشکر می نمایم.
ضمن‌حلالیت اینجانب امیدوارم سال ۹۹ سالی متفاوت برای همکاران در راستای تلاش بیشتر به جهت استفاده مطلوب از ظرفیت موجود شرکت و تبدیل نمودن ظرفیت های بالقوه شرکت به ظرفیت های بالفعل بوده و با همدلی و یکدلی و یکرنگی و تعامل همه جانبه نسبت به تحقق اهداف متعالی شرکت قدم های استوارتری برداریم و در سالی که مزین شده به سال جهش تولید شاهد جهش های چشمگیر شرکت در همه حوزه ها باشیم.
ضمن تبریک، امیدوارم سال جدید سال توام با آرامش، سلامتی، تندرستی، بهروزی برای شما عزیزان و خانواده های محترمتان باشد.

نوروزتان پیروز
ارادتمند شما – پیمان اسراری

برچسب ها