همایش بزرگداشت میلاد باسعادت بانوی آب و آیینه، حضرت فاطمه (س) و روز زن با حضور بانوان شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس برگزار شد

بهمن, 1398 رویدادهای عمومی, مناسبتهای داخلی

به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، دفتر مدیریت شرکت خلیج فارس همایش باشکوهی را با حضور بانوان همکار برگزار نمود.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، روز شنبه ۲۶ بهمن ماه سال جاری، هم زمان با ولادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) و روز گرامیداشت مقام مادر و زن، همایش باشکوهی در محل سالن کنفرانس شرکت با حضور غلامحسین مصلح رئیس هیات مدیره، پژمان حسینی قائم مقام مدیرعامل و تعدادی از مدیران و کلیه بانوان شاغل در مجموعه خلیج فارس برگزار شد.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام معراج ایزدی امام جماعت و مدیر روابط عمومی خلیج فارس با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام زن را گرامی داشت.
غلامحسین مصلح رئیس هیات مدیره ضمن تبریک این روز به بانوان این مجموعه گفت: زنان نقش بی بدیلی در جامعه دارند و در اینجا نیز به لطف خداوند منان بانوان توانمندی حضور دارند که با درایت، امور را مدیریت می‌کنند و بی‌شک بانوان در این مجموعه باعث خیر و برکت هستند و سهم به سزایی در موفیقت دارند.
وی ضمن تشکر و قدردانی از بانوان شرکت این روز خجسته را به تک تک بانوان تبریک و تهنیت گفت و با اشاره به جایگاه بانوان در جامعه افزود: زنان بسیار زیادی در جامعه حضور فعال و مقتدرانه دارند و اثربخشی آنها انکار نشدنی است.
با نظر موافق رئیس هیات مدیره، خانم سمیه بیوکی اپراتور شرکت به عنوان بانوی ممتاز شرکت برگزیده شد که کمک هزینه سفر به عتبات عالیات با خانواده برای ایشان در نظر گرفته شد.
این مراسم با اهدای گل و کارت هدیه‌ به رسم یادبود به بانوان خاتمه یافت.