پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت میلاد رسول اکرم

آبان, 1400 رویدادهای عمومی, مدیرعامل

بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را به منجی عالم بشریت، بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء) و صلوات الله و سلامه علیه، مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و به تمامی مدیران و همکاران خودم در خانواده بزرگ خلیج فارس تبریک و تهنیت عرض میکنم.

امشب سخن از جان جهان باید گفت    توصیف رسول انس و جان باید گفت

 در شـــــام ولادت دو قــطب عالم           تبریک به صــاحب الزمان باید گفت

میلاد پیامبری را تبریک می گوییم که انسان کامل است و به استناد آیه یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ، تبعیت از او عین اطاعت از خداوند تبارک و تعالی است. پیامبری که به فرمان الهی هدف از بعثتش را لِأُتَمِّمَ مَکارِمَ الْأَخْلَاقِ دانست و با همان اخلاق الهی، خلایق را به راه راستی و درستی رهنمون ساخت. پیامبری که پا به عرصه وجود گذاشت تا مهربانی را بین بشر با ذرهِ ذره ی وجودش هدیه دهد، لقَد جاءَکُم رَسولٌ مِن أَنفُسِکُم عَزیزٌ عَلَیهِ ما عَنِتُّم حَریصٌ عَلَیکُم بِالمُؤمِنینَ رَءوفٌ رَحیمٌ، او هدایتگر راه زندگی و اسوه کامل بشریت است. لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَهٌ حَسَنَهٌ و در یک کلام اکمال کننده دین خدا شد.

زاد روز این عبد صالح خدا، اسوه فخر کائنات را به تمامی عزیزان همکارم مجدداً تبریک و تهنیت عرض میکنم و امیدوارم در ظل توجهات و حمایات مهربانه او دلهای همه ما به همدیگر نزدیکتر و کوشش و تلاشمان با تاسی از راه روشن او در راه ساختن مجموعه ای بهتر هزینه شود. آمین

عبدالکریم نعناکار

نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

برچسب ها