پیمان اسراری موفق به کسب لوح و تندیس کارآفرین نمونه شد

اردیبهشت, 1398 اخبار صنعت, مدیرعامل, مناسبتهای داخلی

در سمینار یک روزه نقش سرمایه انسانی در رونق تولید پیمان اسراری مدیرعامل و عضو هیات مدیره حمل و نقل خلیج فارس لوح و تندیس کارآفرین نمونه را از دست وزیر تعاون و کارو رفاه اجتماعی دریافت کرد.

به گزارش  خبرنگار روابط عمومی شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس  سمینار یک روزه نقش سرمایه انسانی در رونق تولید با حضور شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، محسنی بندپی استاندار تهران، حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام  جمعه اسلامشهر , موسوی و وکیلی نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر، و جمعی از مدیران کل استانی ، کارآفرینان، صاحبان صنایع و کارگران شرکت ها و سازمان های مختلف در مرکز همایش های ملی و بین المللی امام رضا(ع) در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی منطقه احمدآباد مستوفی برگزار شد.

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر در این همایش ضمن تبریک فرا رسیدن روز کارگر و گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت: زحمات کارگران و تلاش‌های این قشر فرهیخته سبب شده تا شهرستان اسلامشهر به عنوان شهری در مدار تولید در کشور مطرح بوده و این شهرستان اکنون رتبه اول اشتغال در استان تهران را کسب کرده و این مهم نشان از تلاش و ممارست کارگران زحمتکش در سطح اسلامشهر است.

در این مراسم محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارگران را ستون فقرات تولید دانست و گفت: اگر امسال سال رونق تولید ملی است؛ معیشت کارگران به عنوان اینکه انسان محور تولید است باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
در بخش پایانی این مراسم از پیمان اسراری مدیرعامل شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس به عنوان کارآفرین نمونه شهرستان که اقدامات موثری در جهت رفع مسائل و مشکلات شرکت و تلاش مضاعف در ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال و به کارگیری نیروهای جوان مستعد داشته است تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها