ایجاد زمینه کارى مشترک با اتحادیه اتوبوس رانى هاى شهرى کشور

خرداد, 1398 غلامحسین مصلح, مناسبتهای داخلی

رئیس هیات مدیره شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس گفت:
هدف ما خدمت رسانی و تولید کار ضمن رعایت استاندارها و ایمنی هاست
در حاشیه بازدید محمدی قائم مقام اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور و هیات همراه از شرکت حمل و نقل خلیج فارس غلامحسین مصلح جهت همکاری با اتحادیه اتوبوسرانی های شهری کشوراعلام آمادگی نمود.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی صبح امروز چهارشنبه اول خرداد ماه سال جاری محمدی قائم مقام اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور و سوادکوهی رئیس کمیته فنی اتحادیه اتوبوسرانی و سجادی با استقبال گرم غلامحسین مصلح، مدیران و مشاوران فنی شرکت از مراکز معاینه فنی و خودرویی، تعمیرگاه، انبارقطعات، سیلو بازدید نمودند.
مصلح در ادامه به تشریح گوشه ایی از فعالیتها و پتانسیل های موجود دربخشهای فنی شرکت پرداخت و گفت: مجموعه فنی شرکت با وسعتی بالغ بر ۱۵هزار و ۵۰۰ متر مربع یکی از بزرگترین و مجهزترین تعمیرگاههای کشور و دارای ۷ سوله تعمیرگاهی، انبار قطعات وسیع و محوطه ی تعمیرگاهی با توان پذیرش و سرویس دهی تعمیرات مکانیکی طرح قدیم و جدید، چرخ و لنت، آهنگری، پسماند، صافکاری، نقاشی، کنترل، مکانیکی سبک، ترمز بندی، رادیاتور سازی، کارواش، سرویس کاری، پمپ سازی، تراشکاری، فایبر گلاس می باشد که با امکانات فوق و نیروهای متخصص توانایی سرویس دهی ایده آل به بخشهای مختلف خصوصی را دارا می باشد.
در ادامه پیمان اسراری مدیرعامل و عضو هیات مدیره خلیج فارس میزبان محمدی و هیات همراه شد و در خصوص نحوه همکاری با یکدیگر بحث، گفتگو و مذاکره نمودند.
محمدی با اشاره به اینکه اتحادیه اتوبوس رانی درصدد همکاری با مراکز تعمیرگاهی و خدماتی شرکت است گفت: اتوبوسرانی شهری در حدود ۳۷۰۰ تا ۳۸۰۰ اتوبوس متوقفی دارد که به خاطر نقص فنی و تعمیرات جزئی و برخی نیاز به تعمیرات کلی دارند تا پس از تعمیر به چرخه فعالیت خود بازگردند و با توجه به اینکه مجموعه بزرگ تعمیرگاهی حمل و نقل خلیج فارس و امکانات ویژه این شرکت شرایط مناسبی جهت انجام این خدمات به اتوسرانی را دارند امیدواریم بتوانیم در آینده همکاری خوبی داشته باشیم .
وی همچنین تشریح کرد: این شرکت ظرفیت و امکانات فوق العاده ای به صورت بالقوه جهت تعمیر اتوبوس دارد که با صرفه اقتصادی بودن و نحوه مشارکت دو مجموعه امیدواریم بتوانیم از این مرکز به عنوان سایت اصلی جهت تعمیر و نگهداری خودروها استفاده نماییم.
سوادکوهی با اظهار خرسندی از همکاری فی مابین شرکت خلیج فارس و اتوبوسرانی افزود: با توجه به خصوصی بودن این شرکت که به نوعی بازار تضمین شده است وهمچنین بی طرفی و مرجع بودن کلیه شرکتهای خصوصی، امیدواریم امکان همکاری بیشتر فراهم شود و با توجه به ظرفیت و پتانسیل خوب این شرکت بستر مناسبی جهت ادامه کار ایجاد شود.
سجادی تصریح کرد: برای ایجاد یک فرایند و پایدارسازی آن اقداماتی مورد نیاز است که در یک سو تواناییها و در سوی دیگر خواسته ها می باشد و در نقطه پیوند بین این دو مطلب برای دستیابی به هدف اصلی؛ فرایند بالقوه و بالفعل بودن و تجارب را در نظر می گیریم تا با یک ارزیابی دقیق همکاری خود را شروع کنیم.

برچسب ها