پیام تبریک مدیرعامل شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس به مناسبت نوروز باستانی ۱۳۹۸

اسفند, 1397 مدیرعامل, مناسبتهای داخلی

بیش از سه هزار سال است که میلیونها انسان آمدن فصل بهار را هرساله جشن می گیرند.

تقارن فصل بهار و سرزندگی جان طبیعت در نوروز ۱۳۹۸ با ایام مبارک ماه رجب , ماه تربیت و پرورش جانها , نوید بخش سالی توام با سازندگی کشور و تعالی کمالات انسانی است.

اما سال ۱۳۹۷ با افت و خیزهای فراوانش , تمام شد و شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس با رهنمودهای داهیانه هیئت مدیره محترم و با مدد پرسنل دلسوز و متخصص خود توانست بربسیاری از این مشکلات فائق آید و با تحمل سختیها و تلاش مضاعف خود , حرکت رو به جلو و سازنده ای را سامان داد. تداوم این روند , همت و هنر یکایک همکارانم را می طلبد تا همچون گذشته نام شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در سپهر صنعت حمل و نقل ایران بدرخشد و در پاسداشت حرمت رانندگان به عنوان مهمترین رکن صنعت حمل و نقل خدشه ای وارد نشود و همچنین در صیانت از اصل امانتداری و تحویل به موقع کالای مشتریان در اقصی نقاط کشور وقفه ای ایجاد نگردد.

و اینک سال ۱۳۹۸ که متاسفانه با تشدید تحریمهای ظالمانه از سوی دشمنان بر علیه مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز می گردد.

صنعت حمل ونقل یکی از محورهای اصلی برای رفع مشکلات ناشی از تحریم ها  می باشد و نقش شرکتهای بزرگ مقیاس مانند شرکت حمل ونقل بین المللی خلیج فارس که با حضور در تمامی پهنه کشور , ظرفیت رهبری کریدور جنوب به شمال و بالعکس در حمل کالاهای اساس را دارد , موقعیت بسیار حساس و نقش ملی دراین عرصه است.

در همین راستا اجرای برنامه های عملیاتی مشخص که برخواسته از برنامه های استراتژیک شرکت است , همراه با خلاقیات در اجرا می تواند چشم انداز روشنی برای تحقق مسئولیتهای ملی و آرمانهای انقلابی ما فراهم آورد و سال ۱۳۹۸ را به سال پویایی , شکوفایی و خروج از تحریمهای اقتصادی بدل نماد.

با تبریک سال نو و آروزی سلامتی و دعای خیر برای همکاران و خانوادهای محترم ایشان لازم است با اتکال به ذات اقدس الهی و تکیه بر استعدادها و تلاش مجدانه همه همکارانم در انجام کامل مسئولیتهای محوله , زمینه ساز رسیدن به اهداف تعیین شده در برنامه سال ۱۳۹۸ باشیم.

          پیمان اسراری

عضو هیئت مدیره و مدیرعامل

 

برچسب ها