استقرار نظام ارزیابی عملکرد بر اساس شاخص بندی طرح کارت امتیازی متوازن (BSC) انجام گرفت.
در جلسه ایی که عصر روز دوشنبه سوم تیر ماه سال جاری با حضور پیمان اسراری عضو هیات مدیره و مدیرعامل و پژمان حسینی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل و محمدرضا گودرزی مدیر بخش فنی و معظم محمدی مسول مرکز معاینه فنی تشکیل شد از زحمات مجموعه فنی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
پیمان اسراری عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت حمل ونقل بین المللی خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: استقرار یک نظام ارزیابی عملکرد یکپارچه به منظور مشاهده بازخورد رفتارهای سازمانی افراد و اندازه گیری میزان تحقق اهداف شرکت و همچنین ارتقاء سطح انگیزشی پرسنل یک ضرورت اجتناب ناپذیر محسوب می شود و در همین راستا طرح کارت امتیازی متوازن (BSC) به عنوان یک ابزار ارزیابی عملکرد موثر در دستور کار شرکت خلیج فارس قرار گرفت که با این ارزیابی مجموعه فنی در ماه گذشته بیشترین امتیاز را کسب نمود.
وی در خصوص کارت امتیازی متوازن افزود: کارت امتیازی متوازن (Bsc) درابتدا به عنوان یک مفهوم برای ارزیابی فعالیت های با مقیاس کوچک از یک سازمان را به اهداف با مقیاس بزرگتر از سازمان با توجه به چشم انداز و استراتژی سازمان مربوط می کند؛ به دیگر سخن اهداف و استراتژیهای شرکتی را به یک مجموعه مفهومی از معیارهای سنجش عملکرد تبدیل میکند که چارچوبی برای اندازهگیری و سنجش مدیریت استراتژیک فراهم میسازد.
اسراری در ادامه تشریح کرد: نکته قابل توجه در این روش این است که در ابتدای امر، تمرکز آن تنها برروی خروجی های مالی نبوده بلکه برروش های انسانی می باشد و کارت امتیازی متوازن به فراهم کردن نگرش جامع و کاملی از کسب و کار کمک می کند و سیستم های مدیریت استراتژیک به مدیران کمک می کند در اندازه گیری عملکرد با توجه به توازن بین اهداف مالی ، مشتری و فرآیند و نگرش کارکنان و ابعاد اغلب عملکرد آینده را ارزیابی می کنند.
مدیرعامل با توجه به این ارزیابی تصریح کرد: مجموعه فنی در ماه گذشته در بخشی از شاخص ها و سرعت بخشی به تحقق برنامه ها نسبت به سایر واحدهای ذیربط از شرایط مطلوبتری برخوردار بوده که نشات گرفته از برنامه ریزی دقیق، تلاش و انگیزه و پیگیری جدی مدیریتی و کارکنان آن مجموعه می باشد به عبارت دیگر نتیجه کار دسته جمعی بوده و اراده جمعی برای بهتر شدن شرکت می باشد فی الواقع در شرکت ظرفیت ها و توانمندیهایی وجود دارد که در صورت فراهم کردن یک برنامه ریزی دقیق، حفظ و ارتقاء سطح انگیزشی پرسنل می تواند در تحقق برنامه ها به جایگاه مطلوبتری هم رسید که عملکرد خوب مجموعه فنی موید این موضوع است.
اسراری همچنین بر استمرار و ادامه ارزیابی و اندازه گیری عملکرد واحدها به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر در شرکت از طریق طرح کارت امتیازی متوازن تاکید نمود.
در پایان از زحمات محمدرضا گودرزی مدیر بخش فنی و معظم محمدی مسول مرکز معاینه فنی با اهداء لوح تقدیر تشکر و قدردانی شد و مقرر گردید نسبت به معرفی موثرترین پرسنل زیر مجموعه فنی که بیشترین فعالیت را در جهت کسب این موفقیت داشتند معرفی و مورد تقدیر قرار گیرند.
تماس با شرکت : 57492000-۰۲۱دورنگار دفتر مرکزی: ۵۶۳۶۵۵۰۶-۰۲۱
استقرار نظام ارزیابی عملکرد در شرکت خلیج فارس و تجلیل و تقدیر از بهترینها
تیر, 1398
مدیرعامل, مناسبتهای داخلی
برچسب ها
پست های مرتبط
صدور بارنامه بر اساس پروانه بزرگ مقیاس هوشمند حفارس در استانهای خوزستان، اردبیل و سمنان
خرداد, 1401
مراسم گرامیداشت روز زن و تکریم مقام مادر ویژه بانوان حمل و نقل بین المللی خلیج فارس برگزار شد
دی, 1403
بازدید مهندس جعفری فرماندار تبریز و هیئت همراه از شعبه تبریز خلیج فارس جهت بررسی مسایل موجود در خصوص توزیع آرد
اردیبهشت, 1401
برگزاری کارگروه آموزش بهداشت حرفه ایی صنایع اسلامشهر به میزبانی شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس
اسفند, 1397
تقدیر از شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس به عنوان بیمهگزار برتر در منطقه جنوب و غرب تهران
تیر, 1401
جلسه مشترک مدیرعامل و مالک یکی بزرگترین هلدینگهای تجاری ازبکستان جهت ورود به بازارهای بینالمللی
تیر, 1401
پیام نوروزی مهندس پیمان اسراری عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت حمل و نقل بین الملی خلیج فارس
فروردین, 1399
همزمان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام و به منظور بزرگداشت این ماه محیط کار خلیج فارس سیاه پوش شد.
مرداد, 1399
پیام تشکر مهندس نعناکار مدیرعامل حفارس،در پی برگزاری مراسم باشکوه دهه فجر و کاروان خودرویی
بهمن, 1400
تقدیر از عملکرد شعب حفارس در نشست با رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان
بهمن, 1400
راه اندازی نهالستان حفارس با کاشت نهالهای توت به همت و همکاری مدیران شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس
اسفند, 1400